Du bad mig vänta på dig utanför, redan då förstod jag att nånting förändrades. Din blick var annorlunda än jag kom ihåg:


Hör allt som jag inte vill höra, ser allt jag inte vill se.
Tycker inte att allt är lika dåligt längre, jag kan vara rätt tillräcklig ibland. "Kommer aldrig lämna dig för någon" säger de, "jag älskar ju dig". Men hon gömmer sig under mina steg, i väntan på att dra ner mig. Det är inte det att jag inte litar på deras ord, jag är bara orolig och rädd. Kanske paranoid?

Jag vill inte bli utbytt, speciellt inte med den personen som trycker ner mig mer än vad alla andra kan göra.
Utan att ens göra
någonting.


Kommentarer
Lovisa.

Jag älskar DIG. Och det är inget jag säger, för då skulle du inte ha varit min allra bästa vän i alla dessa år, då hade jag inte stannat. Men det gör jag, för att jag behöver dig, och du är den bästa vännen man kan ha. Vi kompletterar varandra perfekt!

Vi hör ihop, det har vi alltid gjort<3

2011-05-07 @ 13:52:56
URL: http://somesayit.blogg.se/
emily

jag älskar dig, johanna! <3

det är inte bara ord, jag gör det verkligen.

2011-05-10 @ 19:08:32
URL: http://letsgetcrazyy.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Ska jag minnas dig?

Epostadress: (ingen annan än jag kan se den)

Din bloggadress:

Make my day, skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0