Svar till hjärtat talar sant:

I Om du fick en önskning som skulle gå i uppfyllelse, vad skulle du önska?:

Förutom fred på jorden, tillräckligt med mat och vatten åt allt levande, återuppståndelse och sådant, skulle jag nog önska att jag var mer ordningsam, snällare och vackrare, mer tillräcklig helt enkelt. Eller att vara så pass stark att jag inte ens brydde mig.

II
Vad är det längsta du har gått med någon?:

Skum fråga... För det första så har jag inte haft så många kärleksrelaterade relationer. Jag har varit kär i tre personer och haft två förhållanden (jag är i ett förhållande). Och för det andra så är jag bara fjorton år. Jag har därför inte "gått" så speciellt långt med någon. - Jag är oskuld. Där, nu fick ni svaret. Jag hoppas det dugligt nog till era andra perversa frågor!

III
Varför är du så satans vacker?:

Åh, jag vet inte hur jag ska svara på den här frågan. Själv känner jag mig aldrig speciellt vacker, töntigt nog. Så det är alltid roligt när någon annan uppskattar mitt utseende. Tack!

IIIV Vad tycker du om våran klass?:

Jag tycker att våran klass är hemskt ful!

V Vad är det värsta du vet?:

Olycklig kärlek kanske? Då hjärtat skär när man ligger i vaken och nerbäddad i sängen sent om natten och tänker på allt vi inte hann.

VI Vilka bloggar läser du?:
Favoritboggar?:

Jag tycker om att läsa mina vänners (och andra bekantas) bloggar, utan innebörds ordning. Jag läser sällan bloggar som tillhör folk jag inte känner, om de inte inhåller intressanta fotografier och vettiga texter som intresserar mig.

VII Om du fick välja en enda låt att lyssna på i en månad, vilken låt hade valt?:
En låt du lyssnar på varenda dag?:
Favoritlåt/band:

Åh, vad svårt! Jag lyssnar bara på min Maj-spellista nu för tiden, så om jag var tvungen att lyssna på en enda låt i en hel månad hade det varit någon låt därifrån, även fast Kent inte finns med, för Kent är ju mitt favoritband.
Min favoritlåt (just nu) är nog There is a light that never goes out med The Smiths eller The worst taste in music med The Radio Dept, och jag tror nog att jag lyssnar på de låtarna varje dag, nästan.

VIII Vilka är dina bästa vänner?:
Har du några speciella personer i ditt liv?:

Ja, och de vet vilka de är. Mer än så behöver jag inte säga.

IX
Vilket är det finaste pojknamnet?:

Ruben, såklart!

X Om du fick 1000 kr, vad hade du gjort då?:

Jag skulle kanske ha dansat någon form av lyckodans inne på mitt rum och sedan lagt ner pengarna på festivalbiljetter!

XI Bästa minnet?:

Kan ha varit Arvika 2010
"Det var rätt sent på kvällen, strax före midnatt. Tändare och mobiltelefoner lyste upp publiken. Och när alla, precis alla står och vevar med händerna under sluttonerna till låten 747, blir det inte mycket vackrare."
Det kan också ha varit Håkan Hellström konstern jag var på i Mars tillsammans med Lovisa, då jag nästan stod allra längst fram vid staketet, fick ögonkontakt med Håkan och snuddade vid hans hand och rosorna han slängde ut.


XII Favoritbild? (som du tagit själv):



XIII
Favorit affär?:

Jag har ingen "favorit affär", men jag handlar nog oftast på Monki, Carlings, H&M och liknade. Nu på senare tid har jag även öppnat intresse för seconhand butiker!

XIV Favorit klädsel? (gärna bild!):
Favortklädesplagg?

Min broder daniel t-shirt:


XV Favoritfilm?:

500 days of summer och Never let me go. Och kanske The butterfly effect - en film Ruben visade när jag sov över där.

XVI Vad får du oftast komplimanger för?:

Utseendemässigt får jag mest komplimanger för min klädstil, mitt hår och mina stora ögon. Annars brukar folk berömma mina fotografier och mitt sätt att skriva.

XVII Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

"Jag skulle bara hämta min väska. Vart är du?"

XVIII Vad gör du en regnig dag?:
En sommar dag?:

En regnig dag ligger jag i soffan på nerdervåningen. Om jag inte sover dricker jag någonting varmt och lyssnar på pappas och mina vinylskivor.
En sommar dag tillbringar jag troligast ute i solen tillsammans med mina vänner. Vi blåser såpbubblor och dricker energidricka tills vi hyperventilerar. Och om vi har tur spelar något trevligt lokalband i Ahlöfsparken!

XIX Hur skulle du fixa dig på en minut?:

Jag skulle borsta ner håret en aningen, eftersom det står rätt upp när jag vaknar.

XX Vad använder du för kamera?:

Sony cybershot F828.


XXI Kan du inte publicera en puss-bild på dig och din pojkvän?:

Haha, det skulle jag väl kunna göra, men jag har ingen så det blir lite svårt. I framtiden kanske!

XXII Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:

Det skulle vara trevligt, men nej. Det gör jag inte.
Jag tror inte att man kan avgöra om man är förälskad i någon eller inte på så minimalisk tid.

XXV
Varför har du gått och skaffat dig ett förhållande när du fortfarande är förälskad i Christoffer?:

Det är dumt att ens ha med den här frågan, för så är det absolut inte.
Jag håller med om att det tog tid för mig att komma över mina känslor för honom, men nu är jag helt säker på att jag har gjort det. Jag är förälskad i Ruben nu, och jag känner mig trygg i vårat förhållande. Jag älskar honom.

XXIV Om du helt plötsligt möter din ''soulmate'', sådär överraskande, hur tror du att du skulle reagera?:

Nu har jag suttit och försökt traggla ur mig ett bra svar i evigheter. Det beror ju lite på hur du definierar en så kallad "soulmate". Om du nu menar att jag möter någon som skulle kunna vara den personen som jag tillbringar resten av mitt liv tillsammans med, så vet jag inte vart jag skulle ta vägen. Jag tror det hade blivit rätt jobbigt, det är jobbigt bara att tänka på saken. Jag vill leva i nuet.

XXV
Varför grovhånglade du med Markus när du har pojkvän?:

Haha! Men herregud, vad i helvete är detta?

XXVI Hur känns det mellan dig och Ruben just nu?:

Det går inte riktigt att beskriva, det känns... rätt. Han är lite som min räddare i nöden hela tiden, men samtidigt tror jag att han behöver mig lite också. Behöver någon som behöver mig.

XXVII

(Kommer du ihåg något roligt med dig och mig (Erica)?:

Ja, såklart jag kommer ihåg! Vi diskuterade ju vår barndom när vi åkte buss till Västerås, minns du?

Vilket var ditt första minne med mig (Linus)?:

Vi gjorde säkert tusen saker innan dess, men det första minnet som faktisk är värt att minnas måste ju vara när jag frågade chans på dig bakom kullen vid Ladubackskolan. Jag tror vi var ungefär sju år gamla, och du svarade kanske.

Vill du hitta på något någon dag (Karl)?:

Vi träffades i och för sig igår på Smedjan, men absolut! Vi får höras om det tycker jag.

Är jag snygg, het, söt? Ska vi ha sex?:

Du är en riktig skönhet, Sannis. Komsi!

Vad tycker du om mig? (Razmus, Sanna, Caiza, Linnea, Robine):

Ni har alla berört mig på ett eller annat sätt, och ni har en varsin speciell plats i mitt huvud. Jag tycker om er!)

Kommentarer
Anonym

<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-05-21 @ 23:24:19

Lämna en kommentar:

Namn:
Ska jag minnas dig?

Epostadress: (ingen annan än jag kan se den)

Din bloggadress:

Make my day, skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0