Disconnect and self destruct, one bullet at a time:

Jag är glad idag. Och har faktiskt varit rätt glad hela veckan ut.
Jag går runt i mina gula converse skor och sjunger med lite tyst till en fin kombination av Markus Krunegård och Strung Out.

Jag har somnat väldigt tidigt de flesta dagarna, men ändå varit väldigt trött. Jag har också umgåtts väldigt mycket med världens finaste (..som jag fortfarande inte vill nämna namnet på. I alla fall inte än. Men det känns ändå lite som att många redan vet vem han är) och jag får besök av honom hemma hos mig lite senare idag, vilket har varit veckans höjdpunkt, liksom.


Längtar också som satan till Håkan Hellström konserten som jag ska gå på snart. Och den här gången står jag inte på någon taskig plats på sidan, eller sitter på en stol längst bak, utan nu är det fritt fram att mosa alla som står i min väg!

Kommentarer
emily

du är väldigt fin

2011-03-18 @ 17:51:40
URL: http://letsgetcrazyy.blogg.se/
Lovisa Oleson

Tja, ska vi bli vänner?

2011-03-18 @ 23:05:11

Lämna en kommentar:

Namn:
Ska jag minnas dig?

Epostadress: (ingen annan än jag kan se den)

Din bloggadress:

Make my day, skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0