Hämnd på hämnd på hämnd, vi beräknar våra förluster och tar. Vi har lärt oss att leva med taggar i hjärtat:

Jag känner mig så ledsen och virrig att jag själv inte ens förstår vad jag håller på med. Allt blir bara så himla fel, allt känns så himla fel. Vad som är fel struntar jag i, men vad som är rätt bryr jag mig inte om.
Gör något jag inte borde.
Ångrar mig.
Ångrar att jag ångrade mig.

Jag läser sms och förstår ingenting, kommer inte fram till något.
Jag finner inte heller någon som helst logik i det här inlägget, vet inte ens varför jag skrev någonting här.

En översikt, en planritning, en detaljerad beskrivning på det perfekta brottet: "hur man tar sig in i någons hjärta och stjäl det"
Du tog vad du tog och jag klandrar dig inte, men jag kan inte se nåt lyckligt slut på det här.


Kommentarer
Erica

Finns alltid hjärtat!

2011-03-14 @ 18:57:43
URL: http://utterbanan.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Ska jag minnas dig?

Epostadress: (ingen annan än jag kan se den)

Din bloggadress:

Make my day, skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0