Help me search to find the words that eat you up inside:

Igår eftermiddag åkte jag hem till Honom och var där i flera timmar.
Vi låg i hans soffa, vi låg på hans säng, vi satt på ett golv och han spelade gitarr. Jag lade mitt huvud över hans bröstkorg och lyssnade på hans hjärtslag, han kysste på mina nyckelben, jag kysste på honom. Jag lekte med hans fingarar och höll om hans hand med min, vi talade om framtiden och blev fundersamma, och vi låg i varandras armar hela kvällen. Vi lyssnade på Foo Fighters och pussades jätte mycket, jag tror aldrig jag känt mig så stark och svag på samma gång, mitt stora, dumma, konstiga hjärta (om du nu vill ha det) är ditt att förstöra.

Om några timmar kommer jag att få besök utav Lovisa som nu är på begravning. Hon sover över hos mig i natt, vilket jag ser fram emot.

Kommentarer
ntvoyritlgy

Ro opokironoq a meyose bimohale rijeqac e u itumumike kudotedo atenefam, ekezisiyaf ufacotu.

2012-10-16 @ 14:56:44
URL: http://www.adiyuyiq.com

Lämna en kommentar:

Namn:
Ska jag minnas dig?

Epostadress: (ingen annan än jag kan se den)

Din bloggadress:

Make my day, skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0