Slutsats:

Fick just för mig att skriva någonting, vettigt, för en gång skull. Jag sitter just nu i en tom korridor i skolan, lyssnar på den nya Rise Against skivan som släpptes på spotify idag, har ont i kroppen och hoppas på att jag inte blir upptäckt. Min nästa lektion börjar om tio minuter, och jag kände liksom för att vara ensam. I en liten stund i alla fall.
Det är fredag idag, äntligen. Har längtat efter ett slut på den här jobbiga veckan. Jag hatar att sakna någon.
Imorgon ska jag träffa Elin och Lovisa. Och Caiza, om hon nu är frisk. Vi ska gå på rockkarusellen i köping tillsammans, igen, och eventuellt se på Erica när hon ska sjunga innan dess.

Nu börjar SO lektionen och jag är redan sen, tror jag. Bäst att jag går.


Kommentarer
Erica

Det skulle vara trevligt om ni fick vittna när jag gör bort mig, spela fel och se överdrivet förvirrad ut.

Haha, men kom gärna! Annars syns vi på smedjan för jag drar dit efter! :D

2011-03-11 @ 17:00:45
URL: http://utterbanan.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Ska jag minnas dig?

Epostadress: (ingen annan än jag kan se den)

Din bloggadress:

Make my day, skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0