Jag har letat som besatt efter känslor som är försvunna. Det har varit en lång, lång natt, men jag är glad att mina tårar är behärskade och lugna:


DjmkcQ on Make A Gif, Animated Gifs

Vaknar tidigt, somnar om, vaknar sent och stiger upp, ingen hemma, försöker fördriva tiden, misslyckas, en sekund, två sekunder, tre sekunder, tiden passerar för långsamt, försöker somna om igen - fungerar ibland, tänker "Imorgon, imorgon ska jag ta tag i det här". Första veckan utav mitt sommarlovet har framstått som ett fiasko, men jag har väl mig själv att skylla eftersom jag inte gjort någonting åt det. Ångest. Jag har helt enkelt fastnat i mig själv och mina tankar och inte orkat tagit mig ut igen.

Kommentarer
Linnea

<3

2011-06-17 @ 01:03:03
URL: http://catastrophe.webblogg.se/
alice

svar; puss. <3

2011-06-24 @ 01:10:30
URL: http://undertheaprilskies.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Ska jag minnas dig?

Epostadress: (ingen annan än jag kan se den)

Din bloggadress:

Make my day, skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0