I hope some day when i'm dead and gone, we learned to right everything that's wrong:

Internet bestämde sig tydligen för att dö i natt. Så inlägget jag skrev hann jag aldrig publicera.

00.45:
Jag vet inte längre vad jag orkar med.
Mitt humör var märkligt igår kväll. Det kändes som mina humörsvängningar "svängde" som en jävla berg-och-dalbana.
Jag fick ett obehagligt besök av ensamheten och känslan att bli lämnad av min bästavän. Pga en ska jag läste. Det var rätt patetiskt, egenligen. Dumt och onödigt, och jävligt korkat.
Några timmar senare låg jag i min säng med världens största leende på läpparna. Jag var hur glad som helst. Och jag kände hur tusen fjärliar i magen kittlade när jag skickade iväg och fick fina SMS av en person jag tycker om, som ibland säger att han tycker om mig med.

Kommentarer
hbulwhy

Wuy gunopos tuder yason goh i omu huboxoyis azivu ixaka yuweboni ov zohigofa..

2012-10-16 @ 14:47:22
URL: http://www.wuwibox.com

Lämna en kommentar:

Namn:
Ska jag minnas dig?

Epostadress: (ingen annan än jag kan se den)

Din bloggadress:

Make my day, skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0