Det är många som känner sig manade att visa upp sina hjärtan på allmän plats:

Jag hade det riktigt trevligt och roligt hemma hos Vendela, tillsammans med Elin, Erica, Lovisa och Linnea igår kväll.
Vi lyssnade på otroligt BRA musik (Justin Bieber och Crazy Frog bland annat), vi såg på Sturemoret 2 samt roliga Youtube videos och jag dog lite grann av skratt. Jag tror vi fick i oss alldeles för mycket socker... Linnea och Elin sprang runt i huset som två djur. De åkte rutschkana ned för Vendelas trapp och dansade okontrollerat.
Vi tuperade varandras hår, gick ut på stan för att köpa ännu mer energidricka, lyssnade på nostalgisk musik (Tokio Hotel, HEHEH), frös, gick tillbaka till Vendelas hus.

Jag, Erica, Lovisa och Linnea gick hem till mig när klockan var halv tolv. Vi åt lite mat, kollade på tre filmer, talade om saker och sådär. När klockan var runt sju på morgonen gick Erica hem till sig och vi gick och la oss.
Tack igen för en trevlig kväll/natt/morgon!


Kommentarer
Vendela

Sv: Jasså du, ja, jag fann den i din spellista!

2011-01-31 @ 21:25:07
URL: http://fadingstars.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Ska jag minnas dig?

Epostadress: (ingen annan än jag kan se den)

Din bloggadress:

Make my day, skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0