Du kan få mig hur lätt som helst:

Hej och hå, blogg.se, alla bloggläsare och världen!

Imorse när jag sprang runt i huset på jakt efter kläder, fick tag i en av min fars vita skjortor. Prydde den med en slips och kände mig nostalgisk. Jag minns inte när jag bar en slips senast?
Klockan tio minuter i nio knallade jag iväg till skolan i mina röda, varma kängor.
Varje gång den där klassen gick förbi idag, tittade jag efter något fint, som aldrig tycktes visa sig. Sedan mindes jag att han inte är där. Jag tycker inte om när han är sjuk och mår dålig, och att han inte syns till i min närhet under den tiden.
Jag känner att jag saknar honom lite mer än vad jag behöver, då han skriver ett SMS där det står att jag är hans.


Du kan få mig hur lätt som helst, något så simpelt som att du håller mig hårt. Blås på det onda, ta bort allting svårt.

Kommentarer
MARTINA

DU ÄR SÅ FUCKING FIN!!!!

(OCH JAG GILLAR CAPS LOCK)

2011-01-26 @ 21:08:07
URL: http://fukkingbananskal.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Ska jag minnas dig?

Epostadress: (ingen annan än jag kan se den)

Din bloggadress:

Make my day, skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0