Don't think that you're so great, cause being great must suck:

Jaha, ja... Klockan är tjugo i fyra på morgonen. Jag har inget bättre för mig så jag tog och svarade på alla frågorna:

Är du oskuld? -
Ja, det är jag.
Har du någon gång skadat dig själv? - Det har hänt att jag gjort det. Men det var lång tid sen sist, och jag känner inget behov av att göra så mot mig själv längre.
Vad använder du för kamera? - Sony cybershot F828!
Vilken är din orginalhårfärg? - Jag är blond, och har alltid varit blond.
Har du någonsin sagt att din vän har fint hår fast du egentligen tycker att det är asa fult? - Haha, jag försöker i alla fall vara så ärlig som möjligt när någon frågar något sådant.
Har du någonsin skjutit någon? - Nej! ..jag brukar däremot peta på folk med en kniv. HEHE
Älskar du blommor? - Nej, jag älskar inte blommor.
Gillar du djur? - Djur är trevliga!
Vad tycker du om den senaste säsongen av "Hannah Montana"? - HAHA, Lovisa... Jag är för liten för att kolla på "Hannah Montana".
Vad gör du just nu? (När du svarar på denna fråga) - Jag ligger i min säng, svarar på alla frågor och lyssnar på Iron Maiden!
Har du hemlig snopp? - Såklart att jag har :D
SKA VI TRÄFFAS SNART ELLER?!?!?!? -
JA, MARTINA, det ska vi!
Äta en banan eller ett äpple? - Äpple, oh yeah.
Hur kommer det sig att du kan vara så fin fast du är så ung? - Hm, jag vet inte vad jag ska skriva, haha. Tack för du tycker så!
Kommer du ihåg någonting roligt från när du var liten? (du och jag) - Ja, massor! T ex när vi brukade klättra i träden i din trädgård, eller när vi badade i en uppblåsbar pool. Och vi får inte glömma när du, jag och Julia tillverkade våran hemgjorda hallonsylt!
Hur ofta brukar du ta kort? - När jag har tid, helt enkelt.
Använder du Photoshop när du redigerar dina bilder? - Nej, jag tycker photoshop är svårt. Men jag skulle vilja lära mig använda det.
Vill du träffas snart? - Ja, gärna Erica!
Skulle du helst offra en katt och få en banan kaka, eller föda en katt och få ett bananskal...? - Inget av det, helst!
Får jag chans på dig...? Du må vara ful, men jag älskar dig. - Näedu, Linus. Där går gränsen!
Gillar du fåglar? (tänkte du har det i bakgrunden) - Nja, alltså fåglar i sig är väl som vilket djur som helst. Men jag tycker de blir fina på bild, och sen är det lite för att jag är besatt av Billy Talent.
Går du i någon sport? - Nej, fy! Jag hatar sport.
Gillar du suddiga bilder? (på lampor) - Märks inte det? Haha, det är ett fint motiv!
Vad har du för dator? - MacBook!
Gillar du mig? (som en liten vän) - Ja, Emily.
VILKEN ÄR DIN FAVORIT KENT LÅT?!?!? och varför? - JOBBIG FRÅGA! 400 slag, Columbus, På drift, Socker, Den döda vinkeln, Sundance kid och Välgärningar och Illdåd har varit mina favorit låtar med Kent sen jag började lyssna på dem. Sedan har jag haft perioder då jag lyssnat mindre på dem och mer på andra. JUST NU är nog Nålens öga, 10 minuter (för mig själv) eller Romeo återvänder ensam min favorit med Kent. Och varför..? Hm, bra text. Känner att det passar in i hur mitt liv ser ut. Och så självklart för att låten har en bra melodi osv.
Håkan eller kent? - Ännu en svår fråga... Jag antar att det beror på vilket humör jag är på. Men om jag måste välja så blir det nog Kent, trots allt.
TRÄFFAS SNART?!?!?! - Jo tack, Linnea. LÅTER BRA!
Jag vet att du gillar många band och så, men vilket är FAVORIT? som du lyssnar på mest? -
Det är helt omöjligt att bara skriva ner ett band. SÅ.. Kent, Muse, Bring me the horizon, Sex pistols, Håkan Hellström och Billy Talent ligger nog högst upp bland väldigt många andra band och artister.
Vilken årstid gillar du bäst, och varför? - HÖST, eller sen sommar. Då det inte är för varmt, eller ljust ute.
Har du någonsin undvikit en person p.g.a. hur den ser ut? - Nej! Varför skulle jag göra det?
Har du bra betyg/omdöme i skolan? - Det varierar. Dåliga omdömen har jag inte, men det skulle kunna bli bättre.
Är du riktigt arg på någon? - Nu? Nej.
Vad gör dig riktigt glad? - Bra musik, att få fina sms sent på kvällen så man bara ler och känner att man inte kan somna, att umgås med mina vänner, att umgås med någon jag har känslor för, långa kvällspromenader på sommaren och hösten, konserter, mysiga filmkvällar, FILTAR och liknande!
Har du någon förebild? (och vem, i så fall) - Mina största förbilder är nog min syster, Lovisa och Håkan Hellström!
Vilka bloggar läser du? - Jag är rätt dålig på att läsa bloggar. Men jag läser mina vänners och ibland några de länkar till.
Gillar du energidryck? - JA, jävla åldersgräns.
Favoritplagg bland alla dina kläder? - HM.. måste nog vara min bmth t-shirt!
Vad använder du för smink? - Det varierar också, öh.. Men jag använder nästan alltid en svart kajal från loreal, Masterpiece max mascara och ett vitt puder, som inte ser speciellt vitt ut..
Favorit affär? - Weekday eller shock kanske?
Hur många bloggläsare har du? - VARIERAR, men oftast runt 25-35 stycken.
Vart finner du inspiration till dina bilder? - Jag kan finna inspiration lite var stans. Kanske från en film, något jag sett ur en tiding eller vart som helst! Men jag hoppar nog mest runt ute på gatorna och hoppas på en bra bilder, hihi!
Vad har du för mobiltelefon? - Sony ericsson w715
Vilken är den finaste känslan som finns? - Stolthet, kärlek och glädje!
Varför har du raderat vissa frågor? - Jag tog bort någon fråga för jag blev irriterad och ledsen när jag läste den. Men eftersom det var jag som bad om frågor så ska jag svara på den i alla fall.
Vad tycker du om att Ruben egentligen bara är snäll mot dig, och gillar dig egentligen inte? - Jag litar inte riktigt på vad en anonym kommentar säger, utan jag litar mer på vad jag hör från andra håll.
Hur många har du varit kär i? - tre stycken.
Hur många seriösa förhållanden har du haft? - Jag vet inte riktigt om det jag var med i somras räknas som ett förhållande, så ett och ett halvt svarar jag på det.
Det verkar ju typ ha varit nåt på g mellan dig och 'en person' jättelänge, varför... händer det inget mer, om du fattar vad jag menar? - Det är väl bäst att man har en stadig grund, innan man kan hoppa vidare till nästa "steg". Var sak tar sin tid!
Gillar du någon just nu på mer än vän nivå? - Ja, det gör jag.
Är det Ruben du håller på med just nu? -
Så är det kanske, eller så är det inte så? Är du jätte nyfiken så får du väl komma fram till mig och fråga. Jag tycker om att hålla personen jag gillar anonym här än så länge, jag vill inte skapa konstiga konsekvenser. Så på den frågan svarar jag Kanske, kanske inte.
Vad hände mellan dig och Stoffe? - Jadu, jag vet inte riktigt vad som hände. Det blev bara konstigt av alltihop, vi slutade prata och känslorna försvann.

Kommentarer
LOVISA

Jag kan hålla din hand om du skulle bli skrajsen under ett hannah montana avsnitt hördu!

och TACK! det betyder mycket och jag kan bara säga detsamma <3

2011-01-16 @ 14:27:38
caiza

sv: HAHA ja verkligen!

2011-01-16 @ 16:49:07
URL: http://caizawidin.blogg.se/
Erica

våran sylt/saft kunde ha vart genombrottet för en bra karriäer..

haha, johanna, jag kan köpa ut energidricka till dig!

2011-01-16 @ 18:08:36
URL: http://utterbanan.blogg.se/
bdogqildv

Vabuvo iyeyi, itire irobe le ugalah efapunaqe wom uqoqemob kavidixaza a, azidedi vuraz!!!

2012-10-16 @ 14:45:15
URL: http://www.irofobo.com

Lämna en kommentar:

Namn:
Ska jag minnas dig?

Epostadress: (ingen annan än jag kan se den)

Din bloggadress:

Make my day, skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0