You said we were meant to be, now this obsession is killing me:

Jag kände liksom att det var dags att skriva någonting här nu..
Nu har jag tillbringat lång tid till att städa ur mitt katastrofalt stökiga rum. Jag prydde också väggen över min säng med konsert-biljetter, några bilder på Timo Räisänen och gamla pärlplattor jag tillverkade 2009! ..och en halvful träbit med BD loggan på, hehe. Men fint blir det!


Jag sitter och läser igenom alla frågor jag fått under de senaste dagarna också. Några var så onödiga att jag raderade dem. Det är ju lite tråkigt att hälften är Anonyma och inte vågar stå för vad de skriver, så att säga... Och falska påståenden? Om någon annan dessutom? Är det verkligen värt att lägga ner tid på sådant? Äsch.



Kommentarer
You know how i am

Ah asså vet att du inte ville ha det anynomt. Men ah...nu blire så. Vilket av dessa påstående är sant? 1. Att du smsar med Ruben H? eller 2. Att du messar med Rasmus A? Jag vill bara veta...för jag har fått för mig något sånt haha.

Förresten tycker om din blogg, den är as fin. Jag önskar jag hade varit som dig när jag var yngre. Fortsätt så här, kram!

2011-01-14 @ 12:16:00

Lämna en kommentar:

Namn:
Ska jag minnas dig?

Epostadress: (ingen annan än jag kan se den)

Din bloggadress:

Make my day, skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0