So I hold my breath 'til my heart explodes, cause this is how it is and this is how it goes:

Saker som har hänt/jag har gjort under de senaste sex dagarna:
Skolan började igen.
Jag fick "G+" på en uppgift jag har jobbat arslet av mig för i en månad.
Jag ville döda läraren som gav mig det betyget.
Alla saker jag skickat efter har anlänt.
Jag kramde och delade skratt, leenden och värme med en människa igår, för första gången sen lovet började.
Jag har mått dåligt över en kommentar (som gjorde väldigt ont att läsa).
Jag har gråtit.
..och skrattat.
Jag har somnat på en fysik lektion.
Sagt 'Jag älskar dig' till en vän jag aldrig sagt det till förut.
Pratat i telefon och varit stolt över mig själv.
Han har sagt att han tycker om mig, och jag har sagt att jag tycker om honom med.
Jag har lyssnat väldigt mycket på System of a down och Billy Talent.
Försökt att trösta och hjälpa.
Lyssnat alldeles för lite på kent.
Klippt av ett ben på ett par byxor..
Tänkt för mycket, och kommit fram till dåliga saker.

(Jag tror jag svarar på alla frågor imorgon)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Ska jag minnas dig?

Epostadress: (ingen annan än jag kan se den)

Din bloggadress:

Make my day, skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0