När känslan att ingen förstår dig är mer än du kan ta, ligg då kvar, för det är okej att vara svag:

I ditt bröst finns en kuslig maskin, den har en röst och slukar dyrbar bensin. Den producerar våld och kastrerar drömmar ibland. När den säger stopp så känner du just ingenting.

Känner mig självisk. Det gör ont att veta att någon mår dåligt över det jag mår så bra av. Det har aldrig varit meningen att göra någon annan illa. Jag är förvirrad. Och när den personen jag syftar på läser detta, hoppas jag att den kan förstår det.
Jävla tankar.
Just nu är jag bara irriterad, trött och arg på allting. Osäker på känslor och personer. Jag har kanske börjat prata lite för mycket med en människa, igen. Kanske inte borde, kanske inte ska. VET INTE VAD JAG VILL LÄNGRE.

När du tappat dig helt, när du släcker om natten och tystnaden i ditt rum känns så stor att du inte kan andas. Blunda då hårt och viska att allt, allting kommer bli bra.

Kommentarer
Anonym

Nu tänker jag kommentera som en hemlig, anonym person typ, men du kanske förstår vem jag är, hehe.

Men hmm, jag antar att det är mig du syftar på (alltså detta blir jävligt pinsamt om det inte är det hehe), så... jag förstår. Det händer ju att jag fortfarande mår dåligt över det osv, men jag skulle nog ha varit lika "självisk" om jag satt i din situation. Så, jag ville bara tala om att... det är lugnt. Jag kommer över det, så småningom.

Tack för mig!



(om det kommer typ 3945938479483 kommentarer med samma text nu så är det för att skicka-knappen har damp, osv.)

2011-02-08 @ 15:02:50
Linnea

du vet vart jag finns om du vill prata johanna <3

2011-02-08 @ 16:53:18
URL: http://noots.blogg.se/
Martina

Du vet att jag alltid finns här om du behöver prata, eller om du bara vill umgås! <3

2011-02-09 @ 11:00:00
URL: http://fukkingbananskal.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Ska jag minnas dig?

Epostadress: (ingen annan än jag kan se den)

Din bloggadress:

Make my day, skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0