Den vackraste stunden i livet var den när du kom:

Jag hade en trevlig afton på Brandsta i lördags. Jag blev glad över att se ansikten jag inte sett på länge och umgicks med dem och andra. Det spelades bra musik av Pasted, Figures of the fallen, Stripeout, Waredge och Midnite Eve. Sjöng med i några låtar, till och med.
När det var slut sa jag Adjö till några jag umgåtts med, fick även en lång, mysig kram av den där fina, speciella människan (Honom, som jag förövrigt åker hem till idag) och begav mig tillsammans med Linus, Caiza, Emily, Vendela, Elin, Lovisa, Linnea och Razmus hem till Vendela för att hämta Elins tunga och jobbiga väska.
Påväg dit lyssnade jag på Death Cab For Cutie, fick fina SMS från Honom samtidigt som jag försökte undvika att blandas in i Razmus och Linneas sjuka samtalsämnen. Vi kom fram till huset, Elin hämtade sin väska, vi sa Hejdå till Vendela och fortsatte vår färd hem till Linus.
Jag fortsatte lyssna på Brothers on a Hotel Bed, när jag tänker efter så har jag lyssnat på den låten varje dag i en vecka om inte mer. Jag och Lovisa skrek och skrattade åt varandra och vi väckte kanske en och en annan sovande varelse.
När vi kom hem till Linus la jag mig i hans soffa, ovanpå Linnea och Emily. Jag kikade lite på en barnfilm på hans TV och åt för mycket chips.
Klockan bestämmde sig för att byta dag, så då jag gick hem.

Kommentarer
caiza

vi hade det riktigt trevligt :-)!

2011-02-28 @ 23:35:33
URL: http://caizawidin.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Ska jag minnas dig?

Epostadress: (ingen annan än jag kan se den)

Din bloggadress:

Make my day, skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0