If the silance takes you then I hope it takes me too:

dufWjl on Make A Gif, Animated Gifs

Klockan två träffar jag Oskar vid den gamla Medåkersvägen. Planen var att cykla hela vägen till Medåker. Vi tar en omväg för att köpa dricka, på grund av det sommriga aprilvädret. Vi skrattar lite åt kvinnan bakom kassan som först blir ignorerad av personen före oss i kön, och sedan tappar hon sin iPhone i en papperskorg.
När vi cyklat lite mer än en timme kommer vi fram, vi sätter oss på en parkbänk och lyssnar på Kent och såklart Soul meets body, som vi alltid (lyssnade) lyssnar på.
Jag sväljer tabletter och börjar rota i tygpåsen jag har med mig, där hittar jag en burk med såpbubblor och lite annat skräp. Vi blåser ganska mycket bubblor, de hamnar mest på varandra. När vi tröttnat sätter vi oss på marken och pratar strunt - gamla, jobbiga minnen som jag inte tänker skriva om här. När kvällen börjar närma sig kramas vi i alla fall en stund för att sedan skilljas åt.
 

Kommentarer
emily

sv: I know, dom kommer ;)

2011-04-24 @ 19:07:51
URL: http://letsgetcrazyy.blogg.se/
gubbeee snubbe

knarkar du? :o

2011-05-09 @ 19:05:25

Lämna en kommentar:

Namn:
Ska jag minnas dig?

Epostadress: (ingen annan än jag kan se den)

Din bloggadress:

Make my day, skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0