You say this is suicide, I say this is a war. Is this what you call love? (This is a war I can’t win)

God jul, människor.
Jag har haft en kall, men ytterst trevlig julafton.
Nu äger jag allt fler nödvändiga och fina prylar och är en aning rikare:
Jag slipper frysa om fötterna när jag är ute och traskar, tack vare ett par efterlängtade, RÖDA kängor. Svarta, skuggade ögonlock och röda läppar för ni nu se mer av. Jag ska se Håkan Hellström för tredje gången i conventum och kan knappt vänta tills dess. En stor summa pengar har tagit plats i plånboken också. Det passar alldeles utmärkt inför Stockholmsäventyret som jag och mina två hjärtevänner snart ska ge oss ut på!




Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Ska jag minnas dig?

Epostadress: (ingen annan än jag kan se den)

Din bloggadress:

Make my day, skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0