Our hearts still beat the same:

Jag är hemma.
Vi lämnade storstaden trötta och slitna. Men vad förväntade man sig? Två dagar av promenader på Stockholms gator kombinerat med fyra timmars sömn. Jag är glad att jag fortfarande kan gå.
Jag lyckades hitta bra, nödvändiga saker till mig själv också. Bland annat nya nätstrumbyxor, en Sid Vicious/Sex pistols väskaaa(!), nytt vitt puder och fina färg pennor!
Vi bodde på en liten men mysig lägenhet mitt i centrum. Vi spenderade kvällen/natten med att spela spel och att glo på TV. Lovisa somnade runt tre, medan jag och Linus låg och pratade, kollade på roliga mobilbilder och filmer till klockan fyra. Det var rätt trevligt.. Jag sov några ynka timmar och fick sedan stor stryk av Lovisa när jag försökte väcka henne. Jag fick ett blåmärkte på benet av det där.. Så kan det det gå!
Vi gick runt på gatorna i evigheter, men tillslut hittade vi Blue Fox, Urban Utfitters och liknade. Ytterst trevligt.

Jag och Lovisa @ Shock. (kände oss tvunga att testa en .."goth?"... klänning)


Sov under hemfärden. Det var hur fint som helst att halvt, se ut genom bilrutan med låten Blåjeans i öronen. Jag kände mig som en mäktig kung. Jag vet inte varför.

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Ska jag minnas dig?

Epostadress: (ingen annan än jag kan se den)

Din bloggadress:

Make my day, skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0